Ancient Aliens بیگانگان باستانی

ساخت وبلاگ

اتصالات وایرلس :

یک اتصال وایرلس از یک شبکه موبایلی استفاده کرده و به شما امکان استفاده از اینترنت در همه جا را می دهد. در حالی که برای ایجاد یک ارتباط Wi-Fi شما نیاز به نصب سخت افزار در خانه دارید یا مجبور خواهید بود در محدوده روتری که از طریق آن بهاینترنت دسترسی دارید، باقی بمانید.

ارتباط Wireless وایرلس محدوده وسیع تری نسبت به ارتباط Wi-Fi را تحت پوشش قرار می دهد. برای داشتن یک ارتباطات Wi-Fi خوب و باکیفیت برخی مواقع لازم است در همان ساختمانی کهروتر Wi-Fi در آن وجود دارد باقی بمانید.

 

اتصالات وایرلس روتر میکروتیک :

همیشه این سوال مطرح بوده است که چه طور میشود فهمید کسی به وایرلس روتر متصل شده است. چرا که معمولا راه ها و روش هایی که در حوزه وایرلس وجود دارد، معمولا برای ایمن سازی هست تا مانیتورینگ . یعنی نهایتا با انتخاب یک پسورد قوی و استفاده از پروتکل های ایمن و مک فیلترینگ و … می شود ایمنی شبکه وایرلس را بالا برد اما با این راه ها نمی شود نظارتی روی افرادی که به وایرلس متصل می شوند داشته باشیم.

 

قدم اول:

ابتدا از طریق winbox وارد محیط کنسول میکروتیک روتر خودتون بشید و مسیر زیر رو دنبال کنید:

System > Logging

در پنجره باز شده بر روی Add کلیک کنید تا پنجره New Log Rule باز شود.

در مرحله بعد از قسمت Topics گزینه wirelessو هم چنین info رو انتخاب کنید. توجه کنید که گزینه info رو به منظور مختصر کردن لاگ های مربوط به قسمت وایرلس انتخاب کردیم.

حال از قسمت action گزینه echo را انتخاب کنید تا فعلا بتونیم نتیجه کار ها (لاگ ها) را در داخل ترمینال مشاهده کنیم.

برای مشاهده لاگ ها کافیست ترمینال را در داخل محیط winbox باز کرده و منتظر بمانید تا دیوایسی به وایرلس روتر متصل شود.

 

قدم دوم:

حال کافیست روتر رو به یک سرور syslogمتصل کنیم. یعنی به جای استفاده از echo ازremote استفاده کنیم. تقریبا میشه گفت بقیه کار به عهده سرور syslog هست، مثلا میشه طوری تنظیم کرد که لاگ ها رو برامون ایمیل یا sms کنه (از اون جایی که لاگ های مربوط به وایرلس مختصر و یک خط هستند)

برای اتصال میکروتیک به یک سرور syslog از همان پنجره Logging وارد تب Actions شده و بر روی Add کلیک می کنیم.

حال در پنجره New Log Action یک نام مناسب (مثلا syslog) انتخاب کرده و Type رو بر رویremote در نظر می گیریم.

 

Ancient Aliens بیگانگان باستانی...
ما را در سایت Ancient Aliens بیگانگان باستانی دنبال می کنید

برچسب : وایرلس , اینترنت , بی سیم , کهکشان , دکل , Wireless , خرید آنتن , فروش آنتن , دلتا لینک , میکروتیک , روتر میکروتیک, نویسنده : محمد رضا ابراهیمی mostanad112 بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:22

سبک های فیلم مستند

سبک رومانتیک فیلم های مستند

با معرفی فیلم «نانوک شمالی» ، ساخته رابرت فلاهرتی در سال 1922 فیلم مستند ، سبک هنری رمانتیک را تجربه کرد؛ فلاهِرتی تعدادی فیلم عاشقانه تهیه کرد که در اغلب آن ها ، زندگی افراد در صد سال قبل را نشان می‌داد . دومین فیلم مستند فلاهِرتی «ماونا» نام داشت .

 

سبک نیوزریل فیلم های مستند

نیوزریل یا اخبار جاری روز ، یکی از روش ها فیلم نامه نویسیمستند است که معمولاً بازخوانی وقایعی است که قبلاً اتفاق افتاده‌است و در آن تلاشی برای بررسی موضوع در طی فرایند وجود ندارد . مستند «چرا می‌جنگیم» ساخته فرانک کاپرا یک سریال نیوزریل بود که در ایالات متحده تهیه شد و هدف از ساخت آن متقاعد کردن افکار عمومی آمریکا برای پذیرش عواقب جنگ احتمالی بود.

 

سبک رئالیسم فیلم های مستند

سبک رئالیستی بر انسان در محیط ساخته خود وی تأکید دارد و فیلم‌های مستند مشهور به سمفونی شهر مانند :  مستند برلین ، مستند سمفونی یک شهر بزرگ و مستند مردی با دوربین فیلم‌برداری ، در این سبک قرار می‌گیرند. در این فیلم‌های مستند،انسان‌ها به عنوان محصول محیط اطراف خودشان ایفای نقش می‌کنند و فیلم کاملاً غیر مشخص و عام است.

 

سبک تبلیغ گرایی فیلم های مستند

سبک تبلیغ گرایی ، فیلم‌های مستندی را در بر می‌گیرد که با هدف تأثیرگذاری بر مخاطب ساخته می‌شوند.

یکی از فیلم‌های تبلیغی مشهور ، مستند پیروزی اراده ساخته لنی رفنشتایل است. مستند چرا می‌جنگیم یک سریال نیوزریل تبلیغی است که به طور آشکارا در پاسخ به مستند پیروزی اراده ساخته شده‌است . این مستند به عنوان یکی از فیلم‌هایمستند مطرح، در موزه ملی فیلم ایالات متحده نگهداری می‌شود.

 

فیلم‌های تلفیقی مستند

پیدایش فیلم‌های تلفیقی مستند ، پدیده ی تازه‌ای در صنعتفیلم های مستند نبود و اولین بار در سال ۱۹۷۲ این نوع از فیلم ، درمستند «سقوط سلسله رومانوف» دیده می شد . از جمله فیلم های تلفیقی مستند می توان به مستند «نقطه منظم» ،مستند «کافه اتمی» و مستند «آخرین سیگار» اشاره کرد .  

 

فیلم‌های مستند مدرن  

تحلیل گران بر این باورند که این نوع از فیلم‌های مستند در سینماها با استقبال زیادی روبرو شده که از میان فیلم‌های مطرحمستند مدرن می‌توان به مستند فارنهایت ۱۱/۹ و مستند رژه پنگوئن‌ها اشاره کرد . مستند فارنهایت ۱۱/۹ با فروش سینمایی معادل بیش از ۲۲۸ میلیون دلار و فروش بیش از ۳ میلیون DVD رکورد جدیدی را بر جای گذاشت .

 

 

Ancient Aliens بیگانگان باستانی...
ما را در سایت Ancient Aliens بیگانگان باستانی دنبال می کنید

برچسب : مستند , فیلم مستند , مستند واقعی , مستند تاریخی , مستند اجتماعی , مستند مذهبی , ایران مستند , مستند درام , مستند جنجالی , مستند حیات وحش , کارتن , سرگرمی , سینما , نویسنده : محمد رضا ابراهیمی mostanad112 بازدید : 145 تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:13